Moeiteloos Klanten Aantrekken

30 en 31 oktober 2017

Moeiteloos klanten aantrekken als zelfstandig professional, hoe doe je dat?

Zelfs als je een hekel hebt aan marketing en verkoop! Stel je eens voor dat je op eigen kracht steeds weer opnieuw de juiste klanten kunt aantrekken die blij zijn dat ze jou gevonden hebben! Dan loopt je zaak toch als een trein? Want wat je handel of dienstverlening ook is, uiteindelijk hangt je succes ervan af of je de juiste klanten kunt aantrekken die baat hebben bij jouw diensten. Marketing- en verkoopinstrumenten zijn vaak kostbaar, niet leuk en ook niet zo heel onderscheidend omdat iedereen ze toepast. Kan het veel simpeler, goedkoper en effectiever? En vooral natuurlijker? Kan het ook moeiteloos? Ja dat kan! Moeiteloos is niet helemaal hetzelfde als makkelijk, maar als je het eenmaal te pakken hebt is het wel precies het juiste woord! Het gaat moeiteloos, op je eigen kracht, in je eigen tempo, en op je eigen gevoel.

Om moeiteloos klanten aan te trekken heb je de juiste basis nodig, zodat alle processen langs de natuurlijke lijnen lopen die moeiteloos gaan.

Deze basis bestaat uit vier factoren:

  1. vind je ideale klanten, mensen die je energie geven en inspireren;
  2. weet welke mensen op zoek zijn om van jouw diensten gebruik te maken;
  3. ontdek je eigen thema waardoor je uniek bent en gevonden wordt;
  4. praat over wat je doet op een manier die mensen met jou verbindt.

Het bouwen van je fundament, is als het in elkaar zetten van een puzzel. Je moet goed nadenken over fundamentele zaken en keuzes durven maken. Elk aspect van het fundament bouwt voort op het vorige, we werken ze één voor één door en voegen ze samen tot een sterk geheel. Als je het fundament hebt staan, heb je de beslissende keuzes gemaakt die je helpen moeiteloos volgeboekt te raken.

Resultaat

Je staat op een stevig platform, een structuur die je ontwikkeling en communicatie richting geeft. Je creëert een sterk magnetisch veld om je heen waartoe de juiste mensen worden aangetrokken.

Programma

  • In les 1 worden we ons bewust met welke klanten we ons beste werk kunnen leveren.
  • In les 2 gaan we door vier stappen om erachter te komen waarom mensen onze diensten afnemen.
  • In les 3 gaan we ons persoonlijke merk of thema zoeken en vinden.
  • In les 4 bouwen we onze korte en lange versie van de moeiteloze dialoog uit de resultaten van de voorgaande lessen.

Nazorg: na deelname kun je gebruik maken van een gratis ontdekkingssessie om je (conflicterende) intenties verder te onderzoeken.

Doelgroep: iedereen die met klanten, cliënten of gasten werkt.

Prijs: € 235,= exclusief 21% BTW en inclusief verzorging van koffie/thee, lunch en werkboek. Deelnemers die voor een tweede keer deze training volgen betalen een onkostenvergoeding van € 37,50 euro per dag voor zaalhuur, koffie/thee en lunch. Zij brengen zelf hun werkboek mee.

Data: 30 en 31 oktober 2017

Duur: 2 dagen van 9:00 uur tot 16:30 uur

Locatie: N.o.t.k.

Aanmelden: Ben je geïnteresseerd geraakt, meld je dan direct aan. Je ontvangt dan alvast de informatie waarmee je je zo goed mogelijk kunt voorbereiden op deze leerzame en inspirerende twee dagen.

E-mail: herma@coachtonature.nl, mobiel 06-46551136